dimarts, 19 de novembre del 2013

P'tit gat se'n va de fira!


Sí, allò que pensava que mai faria.... anar a una fira d'artesants. Però és una fira una mica especial. És una fira que organitza el poble per recollir diners per l'escola. Així que tots els guanys són per l'escola del poble.

I com que ja haig de preparar material us volia fer una consulta:

Què hi portarieu?

Normalment faig la roba sota comanda i sempre em repeteixo a mi mateixa que hauria de tenir un petit stock.  Però no el tinc, apart d'alguna peça que he fet aprofitant que em sobrava tela i en feia una igual...

I el que m'agrada fer és roba, no complements, però en una fira segur que es venen millor els complements. I pel tipus de fira no espero vendre molt, ni trobar una clientela que busqui roba, sinó que compraran per una bona causa.

Així que...

Què farieu?

Canastetes? Pantalons? Faldilles? Armilles?
Us convido a que em digueu què hi portarieu vosaltres a la fira!

4 comentaris:

  1. jo faria accessoris per als cabells, per exemple. Bossetes per al berenar, estoigs, coses fàcils de cosir.

    que tinguis molta sort, ja ens contaràs com ha anat

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, crec que faré bandanes, pitets i alguna bosseta de berenar.
      Coses pel cabell no n'he fet mai... potser seria la manera de provar :)
      Gràcies!

      Elimina
  2. Gorros, bosses, estoig, algun nino, buff, potser algun bolso... No se si amb això en tens prou.

    ResponElimina
    Respostes
    1. I tant! Moltes gràcies!
      Així sempre ho puc tenir com a "mostrari" per alguna ocasió...

      Elimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...