dimarts, 22 d’octubre del 2013

Pijames. Primer KCW


Bé, no sé si sou seguidors de la KCW. Si ho sou us haureu adonat que m'he colat una setmana... Si, en tenia tantes ganes i ho necessitava (bé, jo no, els meus fills) que em vaig pensar que era la setmana passada.


Amb aquest temps que no s'acaba d'aclarir ens feien falta nous pantalons, llargs però frescos. Era la meva llista d'objectius. Tot el que tenia programat. Però em vaig avançar una setmana.

I l'he complert. He complert amb l'hora costuril al dia, amb l'ordre de fer les coses, amb el que m'havia planificat... Bé, amb això no. M'havia planificat masses coses i s'han quedat per acabar dos pantalons. Que a poc a poc aquesta setmana prendran forma.


El primer que us ensenyo són els dos pantalons de pijama. Vaig comprar a Vertbaudet unes samarretes, en teoria interiors, que fem servir moltes vegades de pijama. I vaig decidir que li faria uns pantalons a conjunt.


1 comentari:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...